Vkládám zboží do košíku ... čekejte.
Dnes je 25.1.2017
Košík je prázdný
Obchodní podmínky


Obchodní podmínky


1. Všeobecná ustanovení

Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) a kupujícího (zákazníka). Prodávajícím je provozovatel internetového obchodu, ZH Verron, s.r.o. IČ 28631234, se sídlem Výškovická 3085/2, Ostrava - Zábřeh 700 30 (dále jen „Prodávající“). Tyto obchodní podmínky upravují rozdílně práva a povinnosti pro Kupujícího, který vystupuje ve vztazích s Prodávajícím jako kupující spotřebitel (dále jen Spotřebitel“), a kupující podnikatel (dále jen „Podnikatel“). Právní vztahy mezi Prodávajícím a Spotřebitelem se řídí níže uvedenými obchodními podmínkami a dále v rozsahu těmito podmínkami neupravenými zákonem č. 40/1964 Sb., občanským zákoníkem (dále jen „o.z.“), zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „z.o.s.“) a dále předpisy upravujícími vztahy mezi Prodávajícím a Spotřebitelem. Právní vztahy mezi Prodávajícím a Podnikatelem se řídí níže uvedenými obchodními podmínkami a dále v rozsahu těmito podmínkami neupravenými zákonem č. 513/1991 Sb. (dále jen „obch. z.“) a dále příslušnými právními předpisy upravujícími vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím Podnikatelem.

2. Vymezení pojmů
Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. prodávající.
Prodávající / dodavatel - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Spotřebitel (kupující) - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami. Kupující, který není spotřebitel - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Uzavření kupní smlouvy - objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy.

3. Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách
Podáním objednávky Kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je Kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Kupující souhlasí s obchodními podmínkami ve znění k okamžiku odeslání závazné objednávky a je jimi vázán okamžikem uzavření kupní smlouvy. Přijetí zboží Kupujícím od Prodávajícího, jakož i závazná objednávka potvrzená Prodávajícím, platí jako uznání a uzavření kupní smlouvy dle těchto smluvních obchodních podmínek . Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně Prodávajícího či Kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je Prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce Kupujícím.

4. Objednávání
Objednávky lze provádět telefonickou nebo písemnou formou (poštou, faxem, elektronickou poštou). Náklady na objednávku činěnou některým z prostředků komunikace na dálku odpovídají běžným telekomunikačním poplatkům.

5. Dodací podmínky a doprava Česká republika

Osobní odběr

- zboží si můžete vyzvednout osobně v naši kamenné provozovně ve Frýdlantu nad Ostravicí viz kontakty.
- při osobním odběru zboží uhradíte částku v hotovosti na místě při převzetí zboží, nebo si můžete zboží předplatit bankovním převodem před vyzvednutím, v tomto případě vyčkejte na oznámení e-mailem, že jsme vaši platbu přijali
- jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte e-mailem potvrzení, po kterém bude zboží k vyzvednutí po dobu 14 dní. Pokud si zboží v této lhůtě nevyzvednete, nebo nesjednáte jiný termín vyzvednutí, bude vaše objednávka stornována
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: pokud zvolíte způsob doručení osobní odběr, vždy vyčkejte, než obdržíte potvrzení emailem a sms o vychystání vaší zásilky, předejdete tím situaci, že přijdete vyzvednout zboží, které nebude připraveno k odběru!

Přepravní služba (PPL a TOPTRANS)

- zásilka bude doručena prostřednictvím přepravní společnosti PPL do druhého pracovního dne ode dne odeslání, v běžnou pracovní dobu na vámi uvedenou adresu dodání
- pokud nedojde k doručení zásilky, bude zásilka následně uložena v nejbližším depu PPL. Pokus o doručení je proveden maximálně 3x. Po třetím neúspěšném pokusu o doručení je zásilka vrácena jako nedoručitelná
- v okamžiku expedice zásilky vám e-mailem pošleme potvrzení o odeslání zásilky, včetně podacího čísla balíku. Zásilku poté můžete sledovat v online systému PPL
- zásilku zasílanou PPL lze uhradit dobírkou při převzetí zásilky, nebo předplatit před odesláním zásilky bankovním převodem. V případě předplacení zásilku odešleme bezprostředně po obdržení vaší platby na náš účet

Reklamace pro vady způsobené přepravou
Při přebírání zásilky vždy pečlivě zkontrolujte stav obalu. Jestliže zásilka vykazuje jakékoli známky poškození či otevření, zásilku nepřebírejte a bude vrácena zpět. Pokud zásilka při převzetí nevykazovala známky poškození, přesto ihned pečlivě zkontrolujte obsah zásilky a maximálně do dvou dní nám telefonickyn ebo emailem nahlaste případné poškození nebo rozdíl mezi fakturou a dodaným zbožím. My sami pak zaháíme s přepravcem reklamační řízení o poškození při dopravě.

 

Cena dopravy Hladina 1: 135,- Kč
Cena dopravy Hladina 2: 179,- Kč
Cena dopravy Hladina 3: 199,- Kč

Hladina ceny poštovného se liší podle rozměru zasílaného zboží. Neskladné zboží jako např nárazníky, kapoty, kryty motoru jsou ve vyšší hladině poštovného. O přesné ceně poštovného je kupující vždy seznámen v nákupním košíku před potvrzením objednávky. Tato cena sje následně pro kupujicícho zaručena a  nezáleží tedy na konečném počtu balíků nebo hmotnosti zásilky.



Česká pošta
zásilka bude odeslána prostřednictvím České pošty, a.s. do druhého dne ode dne odeslání v běžnou pracovní dobu na uvedenou adresu dodání
- v okamžiku expedice zásilky vám e-mailem pošleme potvrzení o odeslání zásilky, včetně podacího čísla balíku. Zásilku poté můžete sledovat v online systému České pošty
- pokud vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na poště po dobu 6 dní, v případě nedoručení zásilky Česká pošta vždy nechá ve vaší poštovní schránce Oznámení o uložení zásilky
- zásilku zasílanou Českou poštou lze uhradit dobírkou při převzetí zásilky nebo předplatit před odesláním zásilky bankovním převodem. V případě předplacení zásilku odešleme bezprostředně po obdržení vaší platby na náš účet

Reklamace pro vady způsobené přepravou
Při přebírání zásilky vždy pečlivě zkontrolujte stav obalu. Jestliže zásilka vykazuje jakékoli známky poškození či otevření, zásilku nepřebírejte a bude vrácena zpět. Pokud zásilka při převzetí nevykazovala známky poškození, přesto ihned pečlivě zkontrolujte obsah zásilky a maximálně do dvou dní nám telefonickyn ebo emailem nahlaste případné poškození nebo rozdíl mezi fakturou a dodaným zbožím. My sami pak zaháíme s přepravcem reklamační řízení o poškození při dopravě.

Cena dopravy Hladina 1: 160,- Kč
Cena dopravy Hladina 2: 240,- Kč
Cena dopravy Hladina 3: 400,- Kč

Hladina ceny poštovného se liší podle rozměru zasílaného zboží. Neskladné zboží jako např nárazníky, kapoty, kryty motoru jsou ve vyšší hladině poštovného. O přesné ceně poštovného je kupující vždy seznámen v nákupním košíku před potvrzením objednávky. Tato cena sje následně pro kupujicícho zaručena a nezáleží tedy na konečném počtu balíků nebo hmotnosti zásilky.

 

Bankovní spojení:
číslo účtu Česká republika Fio a.s.: 2300076567/2010
IBAN: CZ7220100000002300076567
SWIFT CODE: FIOBCZPPXXX

6. Minimální odběry
Minimální objednávka přes eshop pro koncového zákazníka je 100 Kč


7. Odstoupení od smlouvy
Při uzavření kupní smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj. pomocí telefonu, faxu, emailu apod., má Spotřebitel právo ve smyslu ustanovení § 53(7) o.z. odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoli sankce do 14 dnů od převzetí zboží. V této lhůtě musí Spotřebitel doručit Prodávajícímu úkon, se kterým současná platná právní úprava spojuje projev vůle směřující k odstoupení od smlouvy. Spotřebitel může toto své právo na odstoupení od smlouvy realizovat tím, že buď doručí zboží osobně na prodejnu prodávajícího spolu s projevem vůle od smlouvy odstoupit, nebo na vlastní náklady zašle zboží Prodávajícímu na jeho adresu (ZH Verron, s.r.o., Hlavní 599, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí) spolu s písemným projevem vůle od smlouvy odstoupit. Zboží musí být při využití práva na odstoupení od smlouvy vráceno nepoškozeno, pokud možno v původním obalu, bez známek užívání, včetně veškerého příslušenství, záručních listů a návodů. Při splnění všech výše uvedených podmínek vrátí Prodávající Spotřebiteli peníze za zboží převodem na jeho účet anebo jiným dohodnutým způsobem, a to nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Spotřebitel má nárok na náhradu nákladů, které uhradil Prodávajícímu v souvislosti s dodáním zboží přepravcem. V případě poškození zboží v době jeho držení Spotřebitelem, či bude-li zboží nekompletní, bude po Spotřebiteli nárokováno bezdůvodné obohacení ve smyslu § 457 Obč.Z. Prodávající si vyhrazuje právo uplatnit odpovídající kompenzaci za snížení hodnoty vracené věci. Tím však není dotčen nárok Spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení dodání vadného zboží přičemž ovšem není souběžné využití tohoto práva vyloučeno. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o koupi zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu, při koupi zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího spotřebitele, jakož i při koupi zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení a zastarání, dále při koupi audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal a při koupi periodik, novin a časopisů.


8. Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí Kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má Kupující právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku Kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může Kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud Kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, Prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který Prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

9. Záruční podmínky
 

Prodávající se zavazuje informovat řádně kupujícího o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku. Je-li to potřebné s ohledem na povahu výrobku, zajišťuje prodávající potřebné informace v písemném srozumitelném návodu přiloženém k výrobku. Není-li v záručním listě uvedena delší záruční doba, vztahuje se na zboží záruka 24 měsíců. Pro kupujícího, který je spotřebitelem, platí záruční doba na veškeré spotřební zboží vždy nejméně 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové nebo při výměně součásti věci v záruční době začíná běžet nová záruka. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci Kupujícím. Při převzetí zásilky je Kupujícímu, který je Spotřebitelem, doporučeno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit Prodávajícímu. Dále doporučujeme sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu. Pokud doporučené kroky Spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání. V opačném případě se může Spotřebitel vystavit situaci, kdy mu Prodávající prokáže, že zboží bylo dodáno v pořádku – tedy nepoškozené, tím ovšem nemůže být jakkoli omezeno právo Spotřebitele uplatnit svá práva plynoucí z příslušné kupní smlouvy. Pro Kupujícího - Podnikatele, platí povinnost překontrolovat stav zásilky dle výše uvedeného postupu. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá tento Kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči Prodávajícímu. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s dopravcem.
Spotřebitel při uplatnění záruky má:
a) jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy,
b) jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
c) jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
d) jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy. Záruku nelze uplatnit v následujících případech: poškození zboží mechanickým poškozením, neodbornou instalací, zanedbáním údržby anebo pokud bylo zboží poškozeno vnějšími vlivy.
Kupující může uplatnit reklamaci zasláním zboží na adresu Prodávajícího (Shoptime.cz, s.r.o. náměstí 6, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí) či jakýmkoliv jiným vhodným způsobem, kromě zaslání reklamovaného zboží na dobírku (dobírky nebudou Prodávajícím převzaty). Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitějších případech do 3 dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba nutná pro provedení odborného posouzení reklamované vady. Nejpozději bude reklamace vyřízena do 30 dnů, a to včetně odstranění vady. Tuto lhůtu lze po dohodě se Spotřebitelem prodloužit. Po uplynutí této lhůty má Spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu, a tedy může nárokovat odstoupení od smlouvy. Prodávající je povinen Spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy Spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. V případě oprávněné reklamace má Spotřebitel právo na úhradu nákladů spojených s reklamací. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má Spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení.

10. Ochrana osobních údajů
Provozovatel internetového obchodu je registrovaným správcem osobních údajů. Osobní údaje (zejména jméno, příjmení a adresa) zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu obchodu (za účelem úspěšného splnění smlouvy) a nejsou poskytovány třetím osobám, ani nebudou využity pro reklamní účely obchodu. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Spotřebitel uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

11. Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů
V případě vzniku sporu mezi kupujícím, který je spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a Prodávajícím, vyplývajícího z uzavřené kupní smlouvy, je kupující oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s Prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách http://www.coi.cz/. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro kupujícího zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro kupujícího je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy kupující poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu (např. od okamžiku první reklamace zboží nebo od okamžiku žádosti o vrácení kupní ceny po platném odstoupení od smlouvy v případě prodlení prodávajícího s jejím vrácením).


12. Závěrečné ustanovení
Platné obchodní podmínky jsou k dispozici na internetových stránkách Prodávajícího. Prodávající je oprávněn obchodní podmínky doplňovat či měnit v souvislosti se změnou platné právní úpravy v souvislosti se změnou na trhu zboží, které prodávající nabízí.

Copyright (c) Pro provoz a tvorbu internetového obchodu využíváme systém Ekonstruktér.