Vkládám zboží do košíku ... čekejte.
Dnes je 25.1.2017
Košík je prázdný
Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některé z našich kamenných prodejen.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to odstoupením od smlouvy (formulář ke stažení zde) a zasláním zboží na adresu:

ZH Verron, s.r.o.
Hlavní 599
739 11 Frýdlant nad Ostravicí

Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Nelepte prosím žádné štítky např adresní štítky přímo na originální krabici výrobku, aby nedošlo k poškození originálního obalu.

Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Zboží neposílejte na dobírku, v takovém nebývá  zboží na naši provozovně převzato. V odstoupení od smlouvy uveďte prosím platební způsob, jak vám mají být vráceny peníze. Při platbě převodem uveďte číslo účtu. Při platbě složenkou na adresu uveďte jméno a celou poštovní adresu. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení ( případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.



Reklamace zboží

 

Reklamace pro vady způsobené přepravou
Při přebírání zásilky vždy pečlivě zkontrolujte stav obalu. Jestliže zásilka vykazuje jakékoli známky poškození či otevření, zásilku nepřebírejte a bude vrácena zpět. 
Pokud zásilka při převzetí nevykazovala známky poškození, přesto ihned pečlivě zkontrolujte obsah zásilky a maximálně do dvou dní nám telefonicky nebo emailem nahlaste případné poškození nebo rozdíl mezi fakturou a dodaným zbožím. My sami pak zaháíme s přepravcem reklamační řízení o poškození při dopravě.

 

 

 

Standardní reklamace probíhá následujícím způsobem
Pokud zjistíte závadu na zboží, či rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, laskavě nás kontaktujte a naši zaměstnanci s Vámi reklamaci okamžitě projednají.

Vadné zboží zašlete spolu s kopií faktury a vyplněným reklamačním protokolem na adresu:

ZH Verron, s.r.o.
Hlavní 599
739 11 Frýdlant nad Ostravicí

Zboží je možno na provozovnu doručit také osobně.

Při zaslání poštou ke nutné přiložit dokument, který musí obsahovat tyto údaje: jméno a adresu odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady.

Doručením vadného zboží je zaháheno reklamační řízení, jehož maximální trvání je 30 dní..

Po kladném posouzení reklamace, Vám bude do 30ti dní zboží vyměněno, případně Vám na základě telefoniické domluvy budou na bankovní účet či poštovní poukázkou vráceny peníze. Opravené či vyměněné zboží Vám bude na naše náklady zasláno zpět do 30 dní ode dne zahájení reklamačního řízení (dne, kdy reklamované zboží od Vás obdržíme). Reklamační řízení končí dnem odeslání vyřízené reklamace kupujícímu.

Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět se stanoviskem našeho pracovníka, který reklamaci vyřizoval.


Pomůžeme vám ... 

Naším cílem je spokojený zákazník, který se k nám bude vracet. Proto je v našem zájmu vám v připadě jakékoli reklamace vyjít vstříc. Můžete se na nás bez obav obrátit a rádi vám zodpovíme všechny dotazy na tel. 776 001 372.

Copyright (c) Pro provoz a tvorbu internetového obchodu využíváme systém Ekonstruktér.