Chci vrátit zboží ve 14denní lhůtě


Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě? Zde je ve zkratce návod na vrácení zboží.

1.) V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některé z našich kamenných prodejen.

2.) Doporučeným způsobem odstoupení od kupní smlouvy je písemné odstoupení, jehož předvyplněný formulář je možné stáhnout na adrese:

http://www.nahradni-dily-zh.cz/dokumenty/vraceni_zbozi.pdf

Tento formulář je možné zaslat společně se zbožím, a to pouze na adresu provozovny:

ZH Verron, s.r.o.
Hlavní 599
739 11 Frýdlant nad Ostravicí, Česká republika.

Formulář je možné zaslat i předem na emailovou adresu dotazy(zavináč)shoptime.cz a zboží zaslat samostatně.

Můžete ovšem použít jakýkoliv "neformální" dokument, který by měl obsahovat vždy jméno a příjmení, číslo Objednávky a datum odeslání Objednávky (datum nákupu) a číslo bankovního účtu pro vrácení peněz.

3.) Vrácené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Nelepte prosím žádné štítky např adresní štítky přímo na originální krabici výrobku, aby nedošlo k poškození originálního obalu.

4.) Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

5.) Zboží neposílejte na dobírku, v takovém nebývá zboží na naši provozovně převzato. Platební způsob (číslo účtu apod) se uvádí do přiloženého dokumentu viz bod 2.

6.) Nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naši provozovnu (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno) vám pak vrátíme peníze. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.

Zboží přišlo poškozené

1.) Při přebírání zásilky vždy pečlivě zkontrolujte stav obalu. Jestliže zásilka vykazuje jakékoli známky poškození či otevření, zásilku nepřebírejte a bude vrácena zpět.

2.) Pokud zásilka při převzetí nevykazovala známky poškození, přesto ihned pečlivě zkontrolujte obsah zásilky a maximálně do dvou dní nám telefonicky (+420 558 650 417) nebo emailem (reklamace(zavináč)autodily-zh.cz) nahlaste případné poškození nebo rozdíl mezi fakturou a dodaným zbožím. My sami pak zaháíme s přepravcem reklamační řízení o poškození při dopravě.

Obsah zásilky nesouhlasí s objednávkou

1.) Po rozbalení zásilky prosím ihned překontrolujte obsah zásilky. Poud naleznete rozdíl mezi fakturou a dodaným zbožím nebo obsah zásilky nesouhlasí s vámi objednaným zbožím, kontaktujte nás prosím telefonicky (+420 558 650 417) nebo emailem (reklamace(zavináč)autodily-zh.cz) a nahlaste nepřesnosti v zásilce. Ihned se budeme snažit danou nerovnalost prošetřit.

Reklamace na závady během dvouleté záruční doby

1.) Stáhněte a vytiskněte si prosím Reklamační protokol, který je možné stáhnout na adrese:

http://www.nahradni-dily-zh.cz/dokumenty/reklamacni_protokol.pdf

2.) Vadné zboží zašlete spolu s kopií faktury a vyplněným reklamačním protokolem na adresu:
ZH Verron, s.r.o. Hlavní 599 739 11 Frýdlant nad Ostravicí
Zboží je možno doručit také osobně na naši provozovnu ve Frýdlantě nad Ostravicí.

3.) Doručením vadného zboží je zaháheno reklamační řízení, jehož maximální trvání je 30 dní.

4.) Po kladném posouzení reklamace, Vám bude do 30ti dní zboží vyměněno, případně Vám na základě telefoniické domluvy budou na bankovní účet či poštovní poukázkou vráceny peníze. Opravené či vyměněné zboží Vám bude na naše náklady zasláno zpět do 30 dní ode dne zahájení reklamačního řízení (dne, kdy reklamované zboží od Vás obdržíme). Reklamační řízení končí dnem odeslání vyřízené reklamace kupujícímu.